Program Najdôveryhodné značky v spolupráci s agentúrou NielsenIQ už siedmy rok prostredníctvom prieskumu monitoroval u 2000 slovenských spotrebiteľov, ku ktorým značkám majú najlepší vzťah, a ktoré sú v ich očiach najdôveryhodnejšie. Značka Nutrilon opäť získala od rodičov ocenenie najdôveryhodnejšia značka v roku 2022 v kategórii Detská výživa. Organizátorom programu je ATOZ Group.
„Sme veľmi radi, že naše úsilie sa vyplatilo a opäť sme získali toto ocenenie. Vážime si dôveru rodičov, pacientov, ale aj zdravotníckych pracovníkov, pretože vďaka nim si dlhodobo držíme popredné miesto medzi značkami na Slovensku, ktorým dôverujú“ povedala Monika Žiláková, marketingová manažérka detskej výživy na Slovensku a v Českej republike.
Sme expertom na detskú výživu
Vďaka širokému portfóliu produktov je #Nutricia expert na výživu každého dieťaťa, ktoré nemôže byť dojčené. Pokrýva výživové potreby nielen zdravých detí, ale aj detí s rôznymi zdravotnými ťažkosťami, ako predčasne narodené bábätká, neprospievajúce dojčatá a deti, ako aj malých pacientov s alergiou na bielkovinu kravského mlieka, či rôznymi inými tráviacimi ťažkosťami.
*Dojčenie je pre deti to najlepšie, dojčenská výživa by mala byť používaná na odporúčanie lekára. Spôsob použitia a ďalšie informácie na obaloch a webových stránkach.