Zaviedli sme opatrenia do druhej vlny pandémie, ako distribúciu ochranných rúšok a dezinfekcie všetkým zamestnancom, či možnosť 100% práce z domu. Dobročinné aktivity zamestnanci využívajú na stmeľovanie tímov.
#WeServeLife #TogetherStronger
Od začiatku pandémie sú naši manažéri a HR oddelenie v úzkom kontakte so zamestnancami. Spoločnosti taktiež plne využívajú na internú komunikáciu firemnú sociálnu sieť WorkPlace. Zamestnanci tam zdieľajú rady a tipy, ako lepšie a efektívnejšie zvládať prácu na diaľku, či aktuálne hygienické zásady. „Do popredia sa dostalo aj duševné zdravie našich zamestnancov, ktorí sa museli prispôsobiť novej organizácii práce. Mnohí z nás sa starajú o výučbu detí z domova a ani obavy o zdravie rodinných príslušníkov nie sú zriedkavé,“ zhodnotila Marketa Pfleger, Senior HR Business Partner v spoločnosti #Nutricia. #Nutricia svojim zamestnancom ponúka pomoc prostredníctvom HR podcastov, ktoré slúžia najmä na starostlivosť o duševné zdravie zamestnancov. „V spoločnosti Danone vždy bola bezpečnosť a zdravie našich zamestnancov najväčšou prioritou. Podporujeme zdravý životný štýl a efektívne pracovné prostredie. V dobe koronakrízy sa táto naša priorita stala ešte významnejšou,“ uviedla Andrea Borecká, Senior HR Business Partner v spoločnosti #Danone. #Spoločne to zvládneme!
Sledujte naše profily na sociálnej sieti Linkedin Danone a Nutricia!