Marketingový program Dôveryhodné značky v spolupráci s agentúrou NielsenIQ už šiesty rok zisťoval medzi spotrebiteľmi, ku ktorým značkám majú najlepší vzťah, a ktoré sú v ich očiach najdôveryhodnejšie. Značka Nutrilon získala od rodičov ocenenie Najdôveryhodnejšia značka v roku 2021 v kategórii Detská výživa.
„Spoločnosť Nutricia si tento rok pripomína 25. výročie na slovenskom trhu a toto ocenenie značky Nutrilon len potvrdzuje, že to, čo robíme, robíme správne. Vážime si dôveru rodičov, pacientov, ale aj zdravotníckych pracovníkov,“ povedala Monika Žiláková, marketingová manažérka detskej výživy na Slovensku a v Českej republike.
Agentúra NielsenIQ tento prieskum robila odoslaním dotazníka až 2 000 respondentom v rôznych vekových kategóriách. Kategórie, ako napríklad Detská výživa alebo Detské vitamíny, hodnotili len rodičia.
Sme expertom na detskú výživu
Vďaka širokému portfóliu produktov je #Nutricia expert na výživu každého dieťaťa, ktoré nemôže byť dojčené. Pokrýva výživové potreby nielen zdravých detí, ale aj detí s rôznymi zdravotnými ťažkosťami, ako predčasne narodené bábätká, neprospievajúce dojčatá a deti, ako aj malých pacientov s alergiou na bielkovinu kravského mlieka, či rôznymi inými tráviacimi ťažkosťami.
*Dojčenie je pre deti to najlepšie, dojčenská výživa by mala byť používaná na odporúčanie lekára. Spôsob použitia a ďalšie informácie na obaloch a webových stránkach.