BRATISLAVA, 14. marec 2022 – Spoločnosť Danone v súlade so svojou víziou „Jedna planéta. Jedno zdravie“ inovuje obal svojej značky jogurtov Kostíci. Nový téglik bude z potlačeného polypropylénu (PP) a tým pádom bude 100 % recyklovateľný. Vďaka tejto zmene spoločnosť Danone zníži odpad, ktorý vzniká v súvislosti so spotrebou jej produktov, v priemere o 11 ton ročne.
,,Ako popredný výrobca potravín si uvedomujeme, že dnešný systém balenia je neudržateľný a spôsobuje environmentálnu záťaž spojenú so spracovaním odpadu po spotrebe. Keďže chceme ponúkať výživné a kvalitné potraviny a nápoje v obaloch, ktoré sú recyklovateľné, opakovane použiteľné a nezaťažujú životné prostredie, zamerali sme sa na zmenu obalu jogurtu Kostíci, ktorý patrí medzi najobľúbenejšie,“ vysvetľuje Adéla Pánková, Senior brand manažérka značky Kostíci.
Spoločnosť Danone pre svojich spotrebiteľov pripravila aj vzdelávací plagát so šiestimi krokmi, ktorý ich nabáda k spolupráci a vyzýva ich, aby po zjedení jogurtu pohár správne roztriedili a dali mu tak šancu na recykláciu.
Jogurt Kostíci je jednou z najobľúbenejších značiek jogurtov u detí na Slovensku. Kostíci sú zdrojom vápnika, ktorý prispieva k dobrému stavu kostí, a neobsahujú žiadne konzervačné látky. Keďže spoločnosť Danone podporuje správny výber potravín a udržateľnosť nielen z hľadiska životného prostredia, ale aj z hľadiska podpory ľudského zdravia, rozhodla sa na obaly umiestniť nutričné označenie NutriScore, aby spotrebiteľom uľahčila vyhľadávanie správnej výživovej hodnoty.