Šťastný Nový rok 2021!

Rok 2020 preveril našu odolnosť aj schopnosť prispôsobiť sa nevídaným podmienkam. Práca z domu, nápor na logistiku detskej a klinickej výživy, či čerstvých mliečnych výrobkov, zavedenie prísnych pravidiel v kanceláriách a obmedzenie cestovania. Dnes bilancujeme, ako sme v #Danone #Nutricia v skúške obstáli, a ako sa naplnili naše plány a očakávania.

#OnePlanetOneHealth #TogetherStronger #MissionInAction #WeServeLife

Stabilné miesto na slovenskom trhu a ocenenia

Ďakujeme všetkým našim partnerom a spotrebiteľom, že sme si aj v tomto turbulentnom období zachovali stabilné miesto na slovenskom trhu. Rast značiek #Danone, ktorý predstavuje 18,2% a 5,3%-ný rast značiek #Nutricia vnímame ako prejav dôvery spotrebiteľov a dôkaz o tom, že naša práca má zmysel. 

Máme veľkú radosť zo značky #Alpro, ktorá v roku 2020 oslávila 40. výročie, a ktorá je na Slovensku stále viac obľúbená. Od samého začiatku hrá veľmi dôležitú úlohu v prispievaní k zdravšej spoločnosti a planéte. 

Sme hrdí na to, že naše úsilie v rôznych oblastiach nezostalo nepovšimnuté, a že sa môžeme tešiť až šiestim oceneniam za inovatívnosť našich produktov či za naše aktivity v období koronakrízy.

Spoločenská zodpovednosť 

Ani v náročných časoch sme nezastavili podporu projektov spoločenskej zodpovednosti a naďalej sa v spolupráci s odbornou verejnosťou venujeme osvete o témach výživy v prvých 1000 dňoch života, v dospelosti, či v seniorskom veku. Počas pandémie sa nám podarilo zorganizovať šesť online webinárov pre odbornú verejnosť, aby sme aj v období obmedzenia zhromažďovania mohli s odborníkmi zdieľať aktuálne znalosti. Pravidelné dobrovoľnícke aktivity sme museli prispôsobiť okolnostiam, aby sme zamedzili fyzickému kontaktu, avšak účasť našich zamestnancov bola vyššia ako kedykoľvek predtým. Svojou troškou sme podporili nemocnice, zariadenia sociálnych služieb a neziskový sektor, aby sme im prostredníctvom našich produktov dodali sily a prejavili našu solidaritu.

V našom úsilí plánujeme spolu s našimi zamestnancami, partnermi a spotrebiteľmi pokračovať, aby sme spolu vytvárali zdravšiu a chutnejšiu budúcnosť.

Mohlo by vás tiež zaujímať